12% zniżki na krzesła i stoły marki Paged!
Zrób zakupy już dziś, a otrzymasz meble przed Świętami!
Jak złożyć reklamację?

Szanowni Państwo,

    dokładamy wszelkich starań, aby zakupy w naszym sklepie internetowym były przyjemnością, a oferowane przez nas produkty działały długo i bezawaryjnie. Zdarzyć się jednak może, że konieczne będzie złożenie reklamacji. Aby sprawnie ją przeprowadzić, przedstawiamy Państwu poniższy schemat postępowania.

1.  Prosimy o wysłanie zgłoszenia na adres mailowy: reklamacje@centrumkrzesel.pl z opisem problemu oraz nazwą produktu. Dobrze jeśli dołączą Państwo numer zamówienia lub numer faktury oraz swoje dane kontaktowe.

2.  Otrzymają Państwo automatycznie email potwierdzający otrzymanie zgłoszenia reklamacyjnego.

3.  W ciągu 24 godzin roboczych specjalista z Działu Reklamacji skontaktuje się z Państwem, aby omówić formę i przewidywany termin rozwiązania zgłoszenia reklamacyjnego. W wiadomości zwrotnej wyśle numer zgłoszenia i dane kontaktowe do osoby realizującej zgłoszenie z naszej strony.

Zespół CentrumKrzesel.pl

© Wszystie prawa zastrzeżone 2003-2021. CentrumKrzesel.pl
Zadzwoń 801 000 863
W naszym serwisie wykorzystujemy pliki cookies. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich używanie, możesz zablokować je w swojej przeglądarce. Polityka prywatności.
  Zamknij
Go Top