Uttario Velvet, Zoya i antywirusowa Strong!
Nowe tkaniny w ofercie produktów marki Snap.
Jak złożyć reklamację ?

Szanowni Państwo,

    Dokładamy wszelkich starań aby zakupy w naszym sklepie były przyjemnością a zakupione produktu działały długo i bezawaryjnie. Zdarzyć się jednak może, że konieczne będzie złożenie reklamacji. Aby sprawnie ją rozwiązać przedstawiamy poniższy schemat postępowania.

1.  Prosimy o wysłanie zgłoszenia na adres email: reklamacje@centrumkrzesel.pl z opisem problemu oraz nazwą produktu. Świetnie jeśli dołączą Państwo numer zamówienia lub numer faktury oraz swoje dane kontaktowe.

2.  Otrzymają Państwo automatycznie email potwierdzający otrzymanie zgłoszenia reklamacyjnego.

3.  W ciągu 24 godzin roboczych pracownik Działu Reklamacji skontaktuje się z Państwem aby omówić formę i przewidywany termin rozwiązania zgłoszenia reklamacyjnego. W wiadomości zwrotnej wyśle numer zgłoszenia i dane kontaktowe do osoby realizującej zgłoszenie z naszej strony.

Zespół CentrumKrzesel.pl

© Wszystie prawa zastrzeżone 2003-2018. CentrumKrzesel.pl
Zadzwoń 801 000 863
W naszym serwisie wykorzystujemy pliki cookies. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich używanie, możesz zablokować je w swojej przeglądarce. Polityka prywatności.
  Zamknij
Go Top