Zakupy w naszym sklepie są proste, wygodne i bezpieczne – możesz wybrać jedną z dwóch ścieżek:
Przy każdym produkcie znajduje się przycisk „Zamawiam”.
Wybierz interesującą Cię konfigurację, uzupełnij dane, wybierz preferowaną formę płatności i kliknij „Zamawiam i płacę”. To najszybszy sposób złożenia zamówienia.
- Otrzymasz automatyczne potwierdzenie mailowe.
- Skontaktujemy się z Tobą, jeśli zajdzie potrzeba doprecyzowania szczegółów.
Nie musisz podejmować decyzji od razu. Skorzystaj z formularza „Wyślij zapytanie” znajdującego się przy produkcie.
- Oddzwonimy w ciągu 15 minut (w godzinach pracy infolinii).
- Udzielimy szczegółowych informacji, pomożemy dobrać produkt i przedstawimy ofertę.
- Wysłanie zapytania nie zobowiązuje do zakupu.
- Jeśli zdecydujesz się na zakup – potwierdzimy warunki zamówienia telefonicznie oraz e-mailem.
Pragniesz odmienić swoje wnętrze, ale obawa przed jednorazowym wydatkiem Cię powstrzymuje? Skorzystaj z naszej oferty rat 0% i rozłóż płatność na wygodne miesięczne raty – bez żadnych dodatkowych kosztów!
Zamawiaj wygodnie i spełniaj marzenia o nowym wnętrzu bez nadwyrężania budżetu!
W naszym sklepie możesz zapłacić:
- online (PayU – także z opcją rat 0%)
- przelewem bankowym (także z odroczonym terminem – w uzasadnionych przypadkach)
- przy odbiorze (jeśli opcja jest dostępna dla danego produktu)
Nie pobieramy zaliczek. Każda forma płatności jest bezpieczna.
- Dostawa na terenie Polski jest bezpłatna.
- Realizujemy ją transportem własnym lub kurierem.
- Jeśli potrzebujesz wniesienia – wybierz opcję „Kurier z wniesieniem” podczas składania zamówienia.
Termin i godzina dostawy są ustalane indywidualnie.
Konsumenci oraz Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta mają prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od otrzymania towaru – bez podania przyczyny.
- Dotyczy produktów oznaczonych jako „Produkt kategorii A”
- Zgłoś zwrot przez formularz lub mailowo na: zwroty@centrumkrzesel.pl, podając numer faktury, nazwę produktu, e-mail i adres odbioru
- Po potwierdzeniu, zlecimy odbiór towaru kurierowi
- Warunkiem jest samodzielne i bezpieczne zapakowanie produktu
Dotyczy produktów:
- oznakowanych jako „Produkt kategorii B”
- bez oznaczenia kategorii
- z kategorii A – jeśli Klient nie chce skorzystać z odbioru przez Sprzedawcę
Zwrot należy wysłać na adres:
Grospol sp. z o.o., ul. Południowa 12/14, 95-060 Brzeziny
Do przesyłki dołącz formularz odstąpienia od umowy lub dane identyfikujące zamówienie (np. imię, nazwisko, numer zamówienia lub faktury).
- Produkty wykonane według indywidualnej specyfikacji (np. hokery na wymiar, produkty marki SNAP) nie podlegają zwrotowi
- Zwroty należy nadać w ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia
- Towar musi być odpowiednio zapakowany
- Zwroty za pobraniem nie będą przyjmowane
- Zwrot pieniędzy nastąpi tą samą metodą płatności, chyba że wskażesz inną
- W przypadku zamówienia produktów z kategorii A i B, bezpłatny zwrot przysługuje tylko dla produktów z kategorii A
Szczegóły znajdziesz w Regulaminie.
W przypadku niezgodności towaru z umową, Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta może złożyć reklamację:
Zobacz, jak chronimy Twoje dane w naszej Polityce prywatności.
Masz pytania? Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta – z przyjemnością pomożemy!